verzending vanaf verkeerde account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS. Als ik een bericht verzend gebruikt de iPhone elke keer een gmail adres. Dit adres heb ik NIET als voorkeur ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verzending vanaf verkeerde account
Ik heb een iPhone 3GS. Als ik een bericht verzend gebruikt de iPhone elke keer een gmail adres. Dit adres heb ik NIET als voorkeur bij standaard account. Toch stuurt hij elke keer vanaf dit gmail adres. Op mijn computer staat dit gmailadres ook NIET als voorkeursadres. Wat te doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
OS 3.0: Verkeerde account in app store op iPhone | psmid | iPhone Apps | 7 | 23-08-10 22:05 |
Verkeerde account gegevens in iPhone | eQuation | Archief | 2 | 17-01-10 16:12 |
E-mail lezen verstuurd aan mij vanaf een hotmail account | woei | iPhone algemeen | 1 | 13-10-09 11:35 |
Help! verzending | Goerez | Koopinformatie Nederland | 4 | 09-02-09 00:14 |
|
|