spiegelbeeld foto bij voorcamera uitzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 4s en als ik een foto maak met mijn voorcamera dan draaid de foto van links naar recht en sommige mensen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
spiegelbeeld foto bij voorcamera uitzetten
ik heb een iphone 4s en als ik een foto maak met mijn voorcamera dan draaid de foto van links naar recht en sommige mensen zeggen dat je dan je hdr aan moet zetten maar dat werkt niet bij mij weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? groetjes fabienne
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is heel gewoonlijk heb ik ook, maak je geen zorgen hij is niet kapot ofzo en ja ik weet het het is behoorlijk irritant.
|
|
|||
|
|||
Ik was ook niet bang dat ie stuk was ofzo maar ik was benieuwd of er een oplossing voor was
|
|
||||
|
||||
Nee. Je kunt natuurlijk wel Apple vragen om het te veranderen.
Apple - Feedback Als genoeg mensen het doen, zullen ze misschien aandacht bieden. De enige mogelijkheid om er zelf iets aan te doen zou overigens zijn om te jailbreaken en een tweak zoeken die dit zou kunnen doen, maar dat is niet mogelijk op iOS 7.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto filter uitzetten | pjhoomans | iPhone algemeen | 3 | 22-10-13 09:48 |
Voorcamera werkt niet | Midia123 | iPhone algemeen | 8 | 28-07-13 20:52 |
Codeslot vragen bij uitzetten mogelijk? | jptpeek | iPhone algemeen | 3 | 22-06-12 12:15 |
Tril bij alarm uitzetten? | BadSide | iPhone algemeen | 15 | 25-10-09 19:53 |
|
|