App Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan je apps kopen, als je geen creditcard hebt? Is er niet een mogelijkheid als iDEAL of PayPal?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App Store
Hoe kan je apps kopen, als je geen creditcard hebt?
Is er niet een mogelijkheid als iDEAL of PayPal?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan je steeds een itunes gift card kopen in de meeste supermarkten. Dit kan je ook online...
Indien je geen echte creditcard wil met een bijhorend krediet, kan je je ook steeds een prepaid creditcard aanschaffen. Hier stort je vooraf zelf een bedrag op waarna je deze als een gewone creditcard gebruiken kan. |
|
||||
|
||||
Dit artikel toont je enkele mogelijkheden voor de aanschaf van iTunes cadeaukaarten:
http://www.iphoneclub.nl/304068/nede...riabel-bedrag/ De iCulture Deals prsenteren je de beste aanbiedingen in winkels. Online kopen kan prima bij Apple. Dat hoeft niet bij derden die ook nog eens aan je willen verdienen, nu je gewoon met iDeal bij Apple kunt betalen: http://www.iphoneclub.nl/291863/beta...e-nu-mogelijk/
|
||||
|
||||
@XIII
Bedoel je met online kopen bij Apple, dat je daar ook apps kunt kopen, want ik dacht dat je apps alleen in de AppStore kunt kopen? Citaat:
|
|
||||
|
||||
@Lucien1966 Je kan online geen Apps kopen bij Apple. Dit moet je in een van de stores (itunes, App of Mac App store) doen. @XIII bedoeld dat je daar de prepaid kaarten kan kopen. Deze kan je dan activeren in een store zodat je tegoed te gebruiken is in de App/itunes store.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sorry voor het door blijven vragen, maar als ik bv hier, iTunes Gift Card online kopen, een kaart koop, dan betaal ik meer dan de waarde dat ik kan besteden.
Bedoelen jullie dit?? |
|
||||
|
||||
inderdaad.
Als je in de online apple store koopt krijg je even veel tegoed als je betaald hebt. Dus EUR 40 = EUR 40 |
|
||||
|
||||
Hmmm je betaald bij die link 26.99 en je krijgt 25euro aan appjes. Dus ja je betaald meer dan je krijgt..
Kijk bij de iculture deals daar,staan aanbiedingen waarbij je meer krijgt dan dat je betaald |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wil duitse app store wisselen in nederlandse app store | Erna1406 | iPad Apps | 7 | 23-02-13 11:02 |
|
|