Outlook synchroniseren naar Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een update gedaan voor mijn mac naar Lion. Maar nu kan ik mijn agenda van outlook niet meer synchroniseren met Itunes. Iemand een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Outlook synchroniseren naar Iphone
Ik heb een update gedaan voor mijn mac naar Lion. Maar nu kan ik mijn agenda van outlook niet meer synchroniseren met Itunes.
Iemand een idee hoe dit nu kan? Verder ben ik ook niet echt happy met Lion op mijn mac, kan ik weer terug naar mijn laatste OSX?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is idd outlook 2011. Maar wat is dat voor een onzin dan?? En van de mac agenda naar Iphone, kan dat wel??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In OS X Lion werd iSync verwijderd maar het SyncServices framework is noch achter gebleven. Outlook 2011 gebruikt SyncServices. Lees de onderstaande KB eens, misschien helpt het: OS X: synchronisatievoorzieningen opnieuw instellen In OS X Lion kan je iSync opnieuw installeren als je toegang hebt tot de OS X Snow Leopard installatie DVD. Ik heb dat ooit voor iemand gedaan die niet kon leven zonder Outlook 2011: iSync - Wikipedia, the free encyclopedia |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten synchroniseren van Outlook naar iPad | corryd | iPad algemeen | 0 | 03-11-13 17:48 |
IPHONE 4 agenda synchroniseren naar OUTLOOK 2010 | janbeul | iTunes | 3 | 03-02-12 22:39 |
Van Iphone naar outlook synchroniseren? | midon | iTunes | 42 | 15-11-11 22:20 |
Verstuurde mails vanaf iPhone synchroniseren naar Outlook | Serena | iPhone algemeen | 0 | 16-04-09 15:07 |
synchroniseren afspraak iphone naar outlook | arnold | iPhone algemeen | 3 | 29-07-08 21:13 |
|
|