"Overslaande" muziek - iPhone 4S. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! De laatste tijd heb ik dat als ik muziek op heb staan in de "Muziek"-app en ik open een andere app, bijvoorbeeld Twitter, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Overslaande" muziek - iPhone 4S.
Hallo allemaal!
De laatste tijd heb ik dat als ik muziek op heb staan in de "Muziek"-app en ik open een andere app, bijvoorbeeld Twitter, dat het liedje ineens een minuut verder gaat of helemaal opnieuw afspeelt. Ik vind dit echt heel vervelend. Weet iemand wat dit is en hoe ik het op kan lossen? Alvast bedankt! Mvg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al een reset geprobeerd?
|
Labels |
muziek afspelen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek wel op iPhone, niet in de "Muziek" app | Tunix | Muziek, foto & video | 2 | 28-03-12 14:14 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
Windows: "Muziek Handmatig Beheren" naar Iphone lukt niet?! | s881043 | iTunes | 2 | 03-04-10 20:11 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|