Ios 7.0.4 laten crashen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een bug gevonden om op een met code vergrendelde iphone heel simpel kunt laten crashen op de lockscreen , uiteraard crasht de springboard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios 7.0.4 laten crashen
Ik heb een bug gevonden om op een met code vergrendelde iphone heel simpel kunt laten crashen op de lockscreen , uiteraard crasht de springboard ,
Wat moet ik met deze bug doen ? Bij apple melden of zouden hackers er ook je apparaat mee binnen kunnen komen ? Ik heb het getest op mijn iphone 4S iOS 7.0.4 en het lukt elke keer. Ik zet het wel gewoon op het forum Vergrendel je iphone , open de camera , gaan naar je filmrol , open het control center klik op de klok of de calculator en hou dan meteen de home button vast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is dat niet dezelfde als http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post934628
dat zal ondertussen al wel bekend zijn bij appel edje |
|
|||
|
|||
Werkt hier ook, maar wat heb je er aan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help Google Chrome App voor iOS blijven crashen op mijn iPhone | edward322 | iPhone Apps | 4 | 15-03-13 12:31 |
iPad: Apps crashen na ios 5.1.1 jailbreak | rammon2222 | Jailbreak | 4 | 29-05-12 15:25 |
iPhone laten crashen! | O.G. | iPhone algemeen | 4 | 28-01-08 20:50 |
|
|