iPone 5s nat geworden, oplaadkabel past niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren is er een glas wijn over mijn iPhone 5s gegaan. Meteen in de rijst gelegd en het zag er vanochtend naar uit dat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPone 5s nat geworden, oplaadkabel past niet meer
Gisteren is er een glas wijn over mijn iPhone 5s gegaan. Meteen in de rijst gelegd en het zag er vanochtend naar uit dat hij het gewoon weer deed. Nu wilde ik hem opladen, maar nu past het stekkertje van de oplader er niet meer in. Hij blijft op de helft steken, alsof er iets voor zit. Ook geprobeerd met een ander oplaadstekkertje, maar het past niet meer. Iemand bekend met dit probleem?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou ja!! Dat was het! Mmm, doe mijn haarkleur echt eer aan. Zag het pas nadat ik er een flinke schijnwerper op gezet had. Dank, you made my day!
|
|
||||
|
||||
Wat een goeie tip zeg!
Leek me al sterk dat de poort ineens gekrompen zou zijn Ik zou overwegen om 'm even na te laten kijken vanbinnen en evt te laten reinigen. Vochtschade is een bitch en kan na langere tijd kuren gaan geven. |
|
|||
|
|||
Dat lijkt mij een goed idee idd, heb ik met mijn iPhone 4 nooit gedaan (heb nogal een probleem met vocht en telefoons blijkbaar) met alle ellende van dien.
|
Labels |
opladen probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS nat geworden en laadt nu helemaal niet meer op. | mgmeij | iPhone algemeen | 3 | 18-06-13 22:35 |
Ipone belt en sms niet meer. | Velparno | iPhone algemeen | 2 | 05-12-10 14:56 |
iPhone 3G: Unlockte iPone 3G plotseling niet meer te synchroniseren | DikkeWim | Unlock | 2 | 12-02-09 13:39 |
|
|