//

iPone 5s nat geworden, oplaadkabel past niet meer

iPone 5s nat geworden, oplaadkabel past niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren is er een glas wijn over mijn iPhone 5s gegaan. Meteen in de rijst gelegd en het zag er vanochtend naar uit dat hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-13, 12:09
Plant77 Plant77 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard iPone 5s nat geworden, oplaadkabel past niet meer

Gisteren is er een glas wijn over mijn iPhone 5s gegaan. Meteen in de rijst gelegd en het zag er vanochtend naar uit dat hij het gewoon weer deed. Nu wilde ik hem opladen, maar nu past het stekkertje van de oplader er niet meer in. Hij blijft op de helft steken, alsof er iets voor zit. Ook geprobeerd met een ander oplaadstekkertje, maar het past niet meer. Iemand bekend met dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-13, 12:23
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plant77 Bekijk bericht
Gisteren is er een glas wijn over mijn iPhone 5s gegaan. Meteen in de rijst gelegd en het zag er vanochtend naar uit dat hij het gewoon weer deed. Nu wilde ik hem opladen, maar nu past het stekkertje van de oplader er niet meer in. Hij blijft op de helft steken, alsof er iets voor zit. Ook geprobeerd met een ander oplaadstekkertje, maar het past niet meer. Iemand bekend met dit probleem?
Misschien kort door de bocht gedacht. Maar misschien een rijstkorreltje in de oplaadpoort?
  #3  
Oud 23-12-13, 12:31
Plant77 Plant77 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Nou ja!! Dat was het! Mmm, doe mijn haarkleur echt eer aan. Zag het pas nadat ik er een flinke schijnwerper op gezet had. Dank, you made my day!
  #4  
Oud 23-12-13, 12:34
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Wat een goeie tip zeg!
Leek me al sterk dat de poort ineens gekrompen zou zijn

Ik zou overwegen om 'm even na te laten kijken vanbinnen en evt te laten reinigen. Vochtschade is een bitch en kan na langere tijd kuren gaan geven.
  #5  
Oud 23-12-13, 12:51
Plant77 Plant77 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Dat lijkt mij een goed idee idd, heb ik met mijn iPhone 4 nooit gedaan (heb nogal een probleem met vocht en telefoons blijkbaar) met alle ellende van dien.
Reageren

Labels
opladen probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS nat geworden en laadt nu helemaal niet meer op. mgmeij iPhone algemeen 3 18-06-13 21:35
Ipone belt en sms niet meer. Velparno iPhone algemeen 2 05-12-10 13:56
iPhone 3G: Unlockte iPone 3G plotseling niet meer te synchroniseren DikkeWim Unlock 2 12-02-09 12:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56.