iPhone 4s niet aan te krijgen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone 4s is niet meer aan te krijgen. Uit het niets uitgevallen, terwijl de batt nog 70% was. Black screen. Geen enige reactie. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s niet aan te krijgen
Hallo,
Mijn iPhone 4s is niet meer aan te krijgen. Uit het niets uitgevallen, terwijl de batt nog 70% was. Black screen. Geen enige reactie. Ik heb een harde reset uitgevoerd, aan de oplader gehangen, iTunes of pc zelf herkent mijn toestel niet (overigens verschillende kabels uitgeprobeerd), helaas niks werkt. Iemand enig idee waar het aan ligt? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone valt uit, niet meer aan te krijgen.. | mtijn1991 | iPhone algemeen | 4 | 29-04-11 01:41 |
Iphone niet aan de gang te krijgen | keesdr | iPhone algemeen | 1 | 29-11-09 00:27 |
mijn iphone niet meer aan te krijgen | peterkraaijeveld | iPhone algemeen | 1 | 12-12-08 15:32 |
Iphone niet meer aan de praat te krijgen | Dualcore | iPhone algemeen | 4 | 15-08-08 00:16 |
Wi-Fi niet aan de gang krijgen. | MrGizMo | Wi-Fi | 6 | 17-03-08 23:05 |
|
|