Wi-Fi niet aan de gang krijgen. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit nu denk al een kleine 3 kwartier wachtwoorden en shit in te voeren, maar hij blijft het steeds NIET doen. Heb al geprobeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi niet aan de gang krijgen.
Ik zit nu denk al een kleine 3 kwartier wachtwoorden en shit in te voeren, maar hij blijft het steeds NIET doen.
Heb al geprobeerd op WEP-64bits , WEP-128bits (dat is trouwens best ***, vrij lang dan) Zonder WEP gedoe (geen beveiliging). maar hij blijft zeggen "geen verbinding mogelijk met netwerk" Welke oplossingen heb ik nog? Want wil natuurlijk wel alle functies kunnen gebruiken. Alvast bedankt voor de moeite |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je geen MAC filter op je router staan naast je WEP?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo ja, dan moet je dezelfde gegevens in je iPhone invoeren. Zo nee, dan is er iets goed fout in je router of je begrijpt niet hoe e.e.a. moet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
me NDS en me PSP werken er wel goed op. Maar denk dat het gewoon aan me router ligt, krijg vandaag ff een andere om te testen. Aan me Iphone ligt het ook niet, want als ik rondje loop hier buiten, kan ik wel op andere netwerken connecten , maar ja ik blijf geen rondjes lopen |
|
|||
|
|||
Weet niet of dubbelposten mag hier?
Maar heb nu dus een andere router van een goeie vriend gekregen, en kan gewoon meteen op Wi-Fi. Safari werkt zeer goed, en download nu Guitarist 1.0 |
|
|||
|
|||
ik kan wel verbinding maken met mijn draadloze netwerk maar als ik youtube/safari/installer probeer te gebruiken krijg ik een melding dat hij de server niet kan vinden. weet iemand wat ik moet doen??
groet youssef |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ge update 3gs weer aan de gang krijgen | Mad Hankey | Jailbreak | 7 | 20-05-10 20:20 |
Iphone niet aan de gang te krijgen | keesdr | iPhone algemeen | 1 | 29-11-09 00:27 |
mijn iphone niet meer aan te krijgen | peterkraaijeveld | iPhone algemeen | 1 | 12-12-08 15:32 |
Iphone niet meer aan de praat te krijgen | Dualcore | iPhone algemeen | 4 | 15-08-08 00:16 |
Het is 11 Juli en hoe nu aan de gang ! | Ezekiel | Archief | 2 | 23-06-08 13:15 |
|
|