Toegangscode ingeven bij uitzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het valt mij op dat bij het uitzetten van je telefoon geen toegangscode hoeft in te geven als je deze hebt ingesteld. Als je je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toegangscode ingeven bij uitzetten
Het valt mij op dat bij het uitzetten van je telefoon geen toegangscode hoeft in te geven als je deze hebt ingesteld.
Als je je telefoon verliest of hij wordt gestolen dan kan de vinder hem gewoon uitzetten. Zou het handiger zijn qua diefstalpreventie als je bij uitzetten ook je code moet ingeven? Of in ieder geval een optie op te nemen in het instellingen menu om dit te kunnen aanzetten? Dan heb je misschien meer aan Find my iPhone? Maar waarschijnlijk niet, want anders had dat vast allang in iOS gezeten. Wat mis ik? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan lijkt het een handige toevoeging.
Maar waarom heeft Apple dit dan nog niet toegevoegd? Iets voor iOS 7.1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple - iPhone - Feedback Succes verder. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toegangscode uitzetten | bouduif | iPhone algemeen | 0 | 31-10-13 14:30 |
Toegangscode uitzetten ios7 | mick.faber | iPhone algemeen | 10 | 10-10-13 10:21 |
Tekst verwijderen "voer toegangscode in" bij onlocken | dmi3 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 23-05-13 12:00 |
iPhone toegangscode vergeten + error 3194 bij resetten | Gebruiker01 | iPhone algemeen | 1 | 08-10-12 12:27 |
moet elke dag wachtwoord opnieuw ingeven bij mijn netwerk | mikeh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 19-11-11 16:35 |
|
|