Ringtones overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste formleden, ik heb een iphone 4 en een iphone 5s beide zijn gescheiden gekoppeld aan m'n itunes. Op mijn iphone 4 staan ringtones die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ringtones overzetten
Beste formleden, ik heb een iphone 4 en een iphone 5s beide zijn gescheiden gekoppeld aan m'n itunes. Op mijn iphone 4 staan ringtones die ik graag over zou willen zetten naar m'n iphone 5. Ze staan nergens los op m'n compu waar ik ze vandaan kan halen. Heeft één van jullie misschien een idee of een oplossing om de ringtones over te zetten.
Dank voor de mede werking gr Rene
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps overzetten naar mijn telefoon lukt niet?en ik ben mijn gekochte ringtones kwijt? | TheMelodyLadyx | iPhone algemeen | 4 | 01-07-13 03:13 |
Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over | Northsider | Ringtones en Wallpapers | 2 | 30-01-10 21:22 |
Ringtones naar Iphone overzetten lukt niet?? | Timbaland | Ringtones en Wallpapers | 9 | 26-09-09 11:29 |
Ringtones | martijn77 | Archief | 2 | 23-09-08 16:56 |
|
|