Siri op beginscherm, maar ik kan niets discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iPhone 4 met iOS7. Nu is hij op een of andere manier vastgelopen of zoiets. Als ik m'n telefoon wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Ik heb een iPhone 4 met iOS7. Nu is hij op een of andere manier vastgelopen of zoiets. Als ik m'n telefoon wil aanzetten kom ik op het beginscherm. Siri zegt dan hoe laat het is. Als ik verder ergens op druk zegt Siri wat dat is, maar de telefoon doet verder niets. Als ik 'schuif om te ontgrendelen' doe, doet de telefoon helemaal niks. Ik kom dus niet meer in de telefoon. Siri blijft alleen maar zeggen op welke knop ik druk. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb hem al opnieuw opgestart door de home- en bovenste knop tegelijk in te drukken. Maar als ik hem dan opnieuw start kom ik weer op hetzelfde probleem. Alvast hartelijk dank voor jullie hulp. Met vriendelijke groet. Guus |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Hoe draai jij Siri op een iPhone 4? |
|
||||
|
||||
![]() Pfff. Duidelijker kan het niet..
Siri werkt niet op een iphone 4 Deze werkt, hetzij clumsie in het engels, vanaf iphone 4s en hoger.maar dit terzijde. Wat jou probleem is kan ik niet zeggen mss een herinstallatie overwegen. |
|
|||
|
|||
![]() Sorry, ik dacht dat het Siri was. Komt er op neer dat de stem uitspreekt welke mogelijkheden er op het scherm zijn. Maar dat ik er niets mee kan. Enig idee wat de oplossing zou kunnen zijn?
|
|
![]() Dat is je assistentie voor mensen met beperkingen. Geen siri. Geen idee wat je er aan kunt doen eigenlijk.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Dus dan gebruik je ff de zoekfunctie en kom je deze tegen . http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...bediening.html |
|
|||
|
|||
![]() Druk 2 keer op je home knop dan is Voice Over uit
|
![]() |
Labels |
opstarten, probleem, siri |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan wel bellen, maar ik hoor niets, ontvanger ook niet | keko | iPhone algemeen | 4 | 22-10-10 07:06 |
Genoeg geheugen maar kan niets meer installeren?? | jorisposma | iPhone Apps | 3 | 09-01-10 19:16 |
de Iphone is er maar ik kan er niets mee...help! | rjmeijer1973 | Archief | 1 | 01-11-08 20:47 |
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets | rob_s | Unlock [archief] | 1 | 04-01-08 10:12 |
|
|