//

Waarom is het onveilig om je serienummer op het internet te verspreiden?

Waarom is het onveilig om je serienummer op het internet te verspreiden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, ik zag bij een andere thread op iphoneclub dat je niet zomaar je hele serienummer op het internet mag zetten, en ik vraag me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-13, 15:55
Jewel Jewel is offline
• iOS 6.1.3
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 33
Question Waarom is het onveilig om je serienummer op het internet te verspreiden?

Ja, ik zag bij een andere thread op iphoneclub dat je niet zomaar je hele serienummer op het internet mag zetten, en ik vraag me af waarom. Dus, waarom is dat eigenlijk??
__________________
iedereen een fijne dag nog
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-13, 00:39
iaminthecloud iaminthecloud is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 51
Standaard

Als iemand je serie nummer heeft kan diegene naar Apple bellen en de iPhone op afstand laten blokkeren omdat de iPhone dan zogenaamd gestolen is en je kan nog wel meer dingen bedenken die mensen kunnen doen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik heb wel 3G icoontje maar het internet doet het niet. roxy166 iPhone algemeen 0 21-09-13 18:07
Doet lebara prepaid internet het ook in het buitenland? ragga Internet in buitenland (roaming) 1 27-04-13 17:38
iphone garantie op het serienummer kevinvw iPhone algemeen 14 20-02-13 15:47
Waar kan ik het serienummer van een Iphone 4s terugvinden? lp77 iPhone algemeen 3 17-11-12 19:58
Identificeren iPad aan de hand van het serienummer Peter_1 iPad algemeen 8 14-10-10 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.