Waarom is het onveilig om je serienummer op het internet te verspreiden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, ik zag bij een andere thread op iphoneclub dat je niet zomaar je hele serienummer op het internet mag zetten, en ik vraag me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom is het onveilig om je serienummer op het internet te verspreiden?
Ja, ik zag bij een andere thread op iphoneclub dat je niet zomaar je hele serienummer op het internet mag zetten, en ik vraag me af waarom. Dus, waarom is dat eigenlijk??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als iemand je serie nummer heeft kan diegene naar Apple bellen en de iPhone op afstand laten blokkeren omdat de iPhone dan zogenaamd gestolen is en je kan nog wel meer dingen bedenken die mensen kunnen doen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik heb wel 3G icoontje maar het internet doet het niet. | roxy166 | iPhone algemeen | 0 | 21-09-13 18:07 |
Doet lebara prepaid internet het ook in het buitenland? | ragga | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 27-04-13 17:38 |
iphone garantie op het serienummer | kevinvw | iPhone algemeen | 14 | 20-02-13 15:47 |
Waar kan ik het serienummer van een Iphone 4s terugvinden? | lp77 | iPhone algemeen | 3 | 17-11-12 19:58 |
Identificeren iPad aan de hand van het serienummer | Peter_1 | iPad algemeen | 8 | 14-10-10 10:58 |
|
|