Hoe iPhone 5 (IOS 7) uit recovery mode halen zonder herstel via iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben vanavond eindelijk overstag gegaan en ik heb mijn iPhone 5 via Wi-Fi geüpdatet naar IOS 7. Na de update stond en een iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe iPhone 5 (IOS 7) uit recovery mode halen zonder herstel via iTunes
Ik ben vanavond eindelijk overstag gegaan en ik heb mijn iPhone 5 via Wi-Fi geüpdatet naar IOS 7.
Na de update stond en een iTunes logo op mijn scherm wat blijkbaar betekent dat mijn iPhone in de zogenaamde recovery mode (herstelmodus) staat. Aangezien ik al heel lang geen reservekopie van mijn iPhone gemaakt heb, is herstellen via iTunes geen optie omdat ik dan al mijn data (foto's, video's, etc.) kwijt ben. Wie kan mij helpen? Laatst gewijzigd door maup1; 31-12-13 om 01:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tinyumbrella al geprobeerd?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe kom ik uit recovery mode? | iMasteri | iPhone algemeen | 6 | 20-03-12 18:50 |
Hoe krijg ik mijn iPhone uit DFU / recovery mode? | bastiaan123 | iPhone algemeen | 46 | 19-01-12 00:08 |
1.1.4 uit recovery halen zonder verlies apps en contacts/agenda | krezik | Archief | 1 | 04-12-08 15:27 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
Hoe uit recovery mode gaan? | hansje | Archief | 2 | 31-01-08 01:06 |
|
|