Ik heb wel 3G icoontje maar het internet doet het niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie bovenaan wel het 3G icoontje maar mijn internet doet het niet. Elke keer als ik safari open zegt hij ' could not activate ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb wel 3G icoontje maar het internet doet het niet.
Ik zie bovenaan wel het 3G icoontje maar mijn internet doet het niet.
Elke keer als ik safari open zegt hij ' could not activate cellular data network, you are not subscribed to a cellular data service'. Heb ik mijn internetinstellingen verkeerd staan? Of is het wat anders? Ik heb gister ios7 gedownload mar dat heeft niet geholpen. Ik heb mijn iphone in Amerika gekocht toen ik daar woonde ,en mijn gastouders hebben verizon gebelt om hem te laten ontlocken.kan het zijn dat dat misgegaan is? En zo ja, kan ik daar dan nog wat aan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
internetinstellingen, iphone4s, ontlocken, verizon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. | kevinzbg | iPhone algemeen | 12 | 15-11-14 21:23 |
Wel 3g maar niks doet het | iponemarco | iPhone algemeen | 1 | 06-10-12 20:08 |
iPhone 4 oorspeaker doet niet tijdens het gesprek, maar wel met Viber?? | adempinar | iPhone algemeen | 0 | 14-04-11 23:21 |
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? | Lindajuschtel | iPhone algemeen | 2 | 23-08-10 11:01 |
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet | linwhaa | Odido (T-Mobile) | 3 | 08-08-10 19:56 |
|
|