Kwaliteit van de Apple producten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ervaring is dat de kwaliteits controle bij Apple beneden de maat is. Gisteren een nieuwe I phone 5s 32gb gekocht, alles geïnstalleerd (contacten agenda) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Kwaliteit van de Apple producten
Mijn ervaring is dat de kwaliteits controle bij Apple beneden de maat is. Gisteren een nieuwe I phone 5s 32gb gekocht, alles geïnstalleerd (contacten agenda) en vannacht aan de oplader. Mij viel al op dat de lightning connector nogal los zat.
Geen "stevige" verbinding. Vanochtend telefoon niet opgeladen, balen. Het zal wel opgelost worden maar dat verwacht ik niet bij een product van 800 euro. Andere vervelende ervaring is, met mijn I pad 4, na twee maanden in gebruik vastlopers, witscherm. Etc. Het is wel allemaal wel opgelost (nieuwe IPad) maar toch krijg ik hier een vervelende nare smaak van in mijn mond. Hoe is jullie ervaring met de Apple-kwaliteit? Zoals jullie gelezen hebben vertonen mijn nieuw aangeschafte Apple producten nogal wat "rotte" plekjes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Overal kan er er met product iets mis gaan.
In oktober werden er bv nog zo'n 8500 audi's teruggeroepen ivm een mankement. En hoemeer apparaten er gemaakt worden des te meer kunnen er een probleempje hebben. Edje |
#3
|
|||
|
|||
Je hebt gewoon brute pech en het moet net lukken 1 zelfde persoon dan zoiets tegen komt.
Ik heb die problemen nog niet gehad. Alleen zo eens een kleine gele streep (vd lijm) en bij de iPhone 4 die antenne gate probleem maar voor de rest nog nooit miserie gehad en ik heb al heel wat Apple producten gehad. Heb je dit in dezelfde winkel ook gekocht of toch in verschillende? Niet dat dat wat zou mogen uitmaken maar onvoorzichtigheid kan er soms ook iets mee te maken hebben. Als ik 2 keer een product koop in een zelfde winkel en 2 keer miserie dan zou ik toch de volgende keer naar een andere gaan, ik weet wel dat normaal geen verschil mag maken maar toch zou ik dat doen . |
#4
|
|||
|
|||
14 maand geleden kocht ik een nieuwe 4s.
na een paar maanden heb ik er een andere achterkant op geplaatst(bmw logo). wat bleek na het verwijderen van de achterkant. er ontbraken 2 vijsjes en het kleine gebogen stukje dat contact maakt met de achterkant. stel nu dat ik problemen had met de iphone en had binnengebracht dan zullen ze wel antwoorden ''a meneer de garantie vervalt want er ontbreken onderdelen''. deze was zeker gemaakt op een maandag. zulke dingen vind ik niet kunnen voor toestel van 600 euro ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 13:31 ---------- |
#5
|
|||
|
|||
Mijn eerste aankoop was de iPod touch 4g 32 gb. Nooit problemen mee gehad overigens.
Vorig jaar september (2012) de iPhone 5 32gb besteld, had ik eind oktober binnen. Wat ik jammer vond is dat mijn lightning cable er dus in december al mee ophield, en er in die periode nog lastig aan die kabel te komen was. Voor de rest geen nare ervaringen gehad met Apple. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie heeft ervaring met deze online aanbieder van Apple producten? | Carl66 | Koopinformatie Nederland | 8 | 29-12-09 13:43 |
|
|