iPhone 5S <-> iPod touch 5 Bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je een iDevice aan elkaar linken d.m.v. Bluetooth en dan internet toegang hebben ?? Zoals aangegeven in de titel wil ik het internet gebruiken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 5S <-> iPod touch 5 Bluetooth
Kan je een iDevice aan elkaar linken d.m.v. Bluetooth en dan internet toegang hebben ?? Zoals aangegeven in de titel wil ik het internet gebruiken van mijn iPhone op mijn iPod touch. Jailbreak opties kunnen ook.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jup, via tethering. Dit staat normaal bij instellingen bovenaan
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 januari 2014 om 23:13 ---------- Maar dat is dan zonder bluetooth, je iphone straalt dan Wi-Fi uit en zo kan je ook je pc ermee verbinden |
|
||||
|
||||
I know maar ik wil via bluetooth.
|
|
||||
|
||||
MyWi aanschaffen via Cydia, dan kan je via bluetooth connecten.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je hebt wel verlies, ik gebruikte het vroeger op mijn werk om mijn iPad Wi-Fi te kunnen gebruiken en dat ging prima. Moet er wel bij zeggen dat ik geen gebruik maakte van streaming diensten.
|
|
||||
|
||||
Ja dat is logisch dat je wat verliest maar als er veel binnenkomt neem ik aan dat ie ook weer een hoop doorgeeft. Bluetooth 4.0is zuiniger dan Wi-Fi toch.
|
|
||||
|
||||
MyWi werkt on-demand, momenten dat je er gebruik van gaat maken start de verbinding, maak je er geen gebruik van gaat je device in slaapstand.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 januari 2014 om 01:28 ---------- Als ik even zo snel lees nog geen arm64 ondersteuning |
|
|||
|
|||
De "Internet snelheid" wordt bepaald door de langzaamste schakel in de keten. En dat is in dit geval Bluetooth. BT is wel zuiniger, met 10mW zendvermogen, maar de bandbreedte is beduidend lager dan die van Wi-Fi.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Binnenkort bij mij overal in de omgeving 4G |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch Bluetooth Headset | Laurensho | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 21-03-11 17:48 |
Bellen/sms'en op iPod touch via bluetooth | rsdragonboy | Jailbreak apps en thema's | 4 | 07-12-10 22:34 |
iPod Touch met bluetooth toetsenbord | Pieter-. | iPhone algemeen | 0 | 26-09-10 11:47 |
iPod Touch 3g Tethering via bluetooth | Pienoet | iPhone algemeen | 2 | 17-02-10 23:12 |
|
|