iPhone 5S <-> iPod touch 5 Bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je een iDevice aan elkaar linken d.m.v. Bluetooth en dan internet toegang hebben ?? Zoals aangegeven in de titel wil ik het internet gebruiken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt wel verlies, ik gebruikte het vroeger op mijn werk om mijn iPad Wi-Fi te kunnen gebruiken en dat ging prima. Moet er wel bij zeggen dat ik geen gebruik maakte van streaming diensten.
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
|
|
||||
|
||||
![]() MyWi werkt on-demand, momenten dat je er gebruik van gaat maken start de verbinding, maak je er geen gebruik van gaat je device in slaapstand.
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 januari 2014 om 01:28 ---------- Als ik even zo snel lees nog geen arm64 ondersteuning |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Binnenkort bij mij overal in de omgeving 4G |
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch Bluetooth Headset | Laurensho | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 21-03-11 17:48 |
Bellen/sms'en op iPod touch via bluetooth | rsdragonboy | Jailbreak apps en thema's | 4 | 07-12-10 22:34 |
iPod Touch met bluetooth toetsenbord | Pieter-. | iPhone algemeen | 0 | 26-09-10 11:47 |
iPod Touch 3g Tethering via bluetooth | Pienoet | iPhone algemeen | 2 | 17-02-10 23:12 |
|
|