iPhone 3GS trilt bij enige druk backcover discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje trilt m'n 3GS als je op de achterkant drukt en als ik hem in mijn jas of tas heb zitten. Hij trilt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS trilt bij enige druk backcover
Sinds een tijdje trilt m'n 3GS als je op de achterkant drukt en als ik hem in mijn jas of tas heb zitten. Hij trilt dan onregelmatig en de tijdsperiodes verschillen. Ik dacht zelf dat het aan de trilmotor lag, heb deze vervangen maar het probleem blijft aan.
Nu zit ik te denken dat het probleem iets te maken heeft met de Audio Jack. Kan iemand mij vertellen of ik in de goede richting denk of het toch ergens anders moet zoeken? (Heb Apps al uitgesloten van het probleem) Hoop dat iemand mij kan helpen iPhone draait 6.1.3 Geen JB actief |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit had ik ook met mijn oude 3GS. Ik heb dan eens de knop voor de iPhone op stil te zetten mooi gekuist (er zat wat vuil tussen) en het probleem was verholpen. Toen had ik ook hetzelfde probleem, constant trillen,...
|
|
|||
|
|||
Thanks dat kan ik ook wel proberen inderdaad. Maar jij hebt verder geen reparaties of iets laten uitvoeren?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 trilt niet bij bellen | Berba | iPhone algemeen | 0 | 31-10-13 20:55 |
iPhone 3GS programma's vallen uit zodra ik op backspace druk | Akkelien07 | iPhone algemeen | 0 | 20-09-11 20:21 |
iPhone trilt bij aanraken scherm | DennisE36 | iPhone algemeen | 15 | 29-06-11 00:14 |
iPhone 3GS valt uit als ik was harder druk op me scherm. | mali112 | iPhone algemeen | 0 | 04-06-11 03:02 |
Iphone trilt niet bij SMS | Ditta | iPhone algemeen | 14 | 29-12-10 22:57 |
|
|