Apps groeien hoe wissen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie in mijn iPhone dat apps groeien. Voorbeeld Twitter is zelf niet veel mb maar hij verzameld data en daar door groeit hij als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps groeien hoe wissen?
Ik zie in mijn iPhone dat apps groeien.
Voorbeeld Twitter is zelf niet veel mb maar hij verzameld data en daar door groeit hij als kool en is de app ineens 259 mb . Is dit ergens te wissen? Ipv de hele app verwijderen het lijkt mij dat dit toch simpeler kan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
goeie vraag! Dit vraag ik me ook al een tijdje af. Hetzelfde geldt voor Facebook. De teller daarvan staat bij mijn inmiddels op dik 300 MB. Dat is ook wel eens stukken minder geweest.
|
|
|||
|
|||
Via het progamma phoneclean dacht ik is dit te wissen werkt erg goed moet ik zeggen
|
|
|||
|
|||
Is dat een normale app of gaat dit via een jailbreak want dat heb ik niet.
|
|
||||
|
||||
Je kunt Facebook en Twitter gewoon verwijderen en opnieuw erop zetten. Even je iPhone uit en aan zetten tussendoor (desnoods) Daarna opnieuw downloaden en installeren vanuit de app store. De omvang is dan weer normaal. Inloggen en klaar is Kees weer. Voor zolang als het duurt.
Deze obesitas apps wis ik ook ong elk kwartaal. Is net zoals ik vroeger deed met Windows elk jaar opnieuw installeren op m'n PC. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kun je data van applicaties - zoals Facebook/Whatsapp- wissen? | rikstaals | iPhone algemeen | 1 | 07-12-11 16:19 |
geopende apps wissen | harry17 | iPhone Apps | 11 | 10-12-10 00:03 |
Account wissen..hoe? | PearLRoX | iPhone algemeen | 8 | 28-02-10 11:43 |
Hoe een deel van sms-thread wissen? | EricBremer | iPhone algemeen | 11 | 02-04-09 20:50 |
hoe de geschiedenis wissen... | marcelleke | Archief | 1 | 16-02-08 19:27 |
|
|