iPhone 4 vast in een reboot loop, word niet gezien in iTunes en power-button is kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeerde zojuist mijn iPhone te jailbreaken, omdat ik een 5s heb aangeschaft en mijn oude 4 wil gebruiken voor apps uit Cydia. Alles ging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 vast in een reboot loop, word niet gezien in iTunes en power-button is kapot
Ik probeerde zojuist mijn iPhone te jailbreaken, omdat ik een 5s heb aangeschaft en mijn oude 4 wil gebruiken voor apps uit Cydia.
Alles ging goed. Heb een backup gemaakt en een handleiding gevolgd voor de jailbreak. Helaas stond op deze pagina niet vermeld dat als je je iPhone altijd via het internet/Wi-Fi hebt geupdate je nog wat stappen moet volgen. Deze tip heb ik dus gemist en nu zit me iPhone vier vast in zijn boot. (apple logo blijft op het scherm staan). Kan hem niet in DFU-mode zetten, want me PC ziet hem niet en me power-button is kapot. Hoe kan ik nu zorgen dat mijn iPhone het gaat doen? Wat gebeurt er als ik wacht tot mijn batterij leeg is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Powerbutton laten vv
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
boot loop, dfu mode, evasi0n, iphone, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g in recovery modus en power button kapot | jaccoovandijk | iPhone algemeen | 0 | 02-08-11 22:03 |
Power-/Sleep-button kapot | Bynens | iPhone algemeen | 48 | 12-03-11 17:02 |
iPhone 1e gen.: Iphone blijft hangen bij pineapple logo: power button kapot | renzzz1977 | Unlock | 1 | 22-02-10 11:39 |
iphone power button kapot. | sjaak12 | iPhone algemeen | 7 | 02-01-10 14:27 |
Power button zit vast | jooston | iPhone algemeen | 7 | 21-11-08 00:59 |
|
|