Toegevoegde contacten niet zichtbaar. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een "probleem" ontdekt met het toevoegen van contacten. Als er een nieuw contact naar mij belt/sms en ik voeg dit nummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toegevoegde contacten niet zichtbaar.
Ik heb sinds kort een "probleem" ontdekt met het toevoegen van contacten. Als er een nieuw contact naar mij belt/sms en ik voeg dit nummer toe, dan verschijnt deze niet in mijn contactenlijst.
Als ik zelf een nummer ingeef en dan toevoeg komen deze wel in mijn contactenlijst. Iemand een oplossing hiervoor? Vriendelijke Groeten Jef |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan na updat Ios niet meer appen met nieuw toegevoegde contacten. | Ib74 | iPhone algemeen | 2 | 02-10-13 10:00 |
Sim contacten niet meer zichtbaar in iPhone | Chrz | iPhone algemeen | 2 | 26-02-13 15:36 |
Contacten niet meer zichtbaar | SG3i | iPhone algemeen | 4 | 24-09-12 16:35 |
Contacten niet zichtbaar in wagen | brecht99 | iPhone algemeen | 1 | 22-10-09 15:56 |
Oude contacten niet zichtbaar op iPhone | Cmdaulnis | iPhone algemeen | 2 | 17-08-08 19:24 |
|
|