iPhone 5S verkopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik wil graag mijn iPhone 5S verkopen maar ik weet geen prijs, het toestel is 1 week oud en het is splinternieuw! Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S verkopen
Hallo allemaal, ik wil graag mijn iPhone 5S verkopen maar ik weet geen prijs, het toestel is 1 week oud en het is splinternieuw!
Weet iemand misschien een prijs voor telefoon+oplader+doos? En oordopjes als iemand het erbij zou willen ik kan het me niet voorstellen maar het kan. En waar zou ik het eventueel nog meer kunnen aanbieden dan Marktplaats? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
50-75 euro minder dan de nieuwprijs. (dat is als je de factuur/bon nog hebt)
|
|
|||
|
|||
100 euro is een hele mooie prijs kom hem direct ophalen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2014 om 14:23 ---------- Daar kan ik geen smartphone van kopen -_- |
|
||||
|
||||
Dit is een verkapte Te Koop topic en gaat daarom bij deze op slot. Prijs kan je best zelf verzinnen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 verkopen | tombalfoort | Koopinformatie Nederland | 1 | 08-09-12 21:24 |
iPhone 3G verkopen of..? | simonn | iPhone algemeen | 1 | 30-08-11 14:21 |
iPhone verkopen | henkiee100 | iPhone algemeen | 12 | 16-06-10 15:58 |
Windows: Iphone verkopen | jmoonen | iTunes | 5 | 13-06-10 23:41 |
iPhone verkopen, How To? | Werner85 | Koopinformatie Nederland | 13 | 13-09-09 15:45 |
|
|