//

iPhone 3G verkopen of..?

iPhone 3G verkopen of..? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers Met de geruchten van een 4S toestel zit ik te twijfelen. Ik heb nog een 3G model en heb de mogelijkheid om de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-11, 13:16
simonn simonn is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Standaard iPhone 3G verkopen of..?

Beste lezers

Met de geruchten van een 4S toestel zit ik te twijfelen. Ik heb nog een 3G model en heb de mogelijkheid om de 4G van iemand over te kopen. Als de 4S beter is (en goedkoper) dan koop ik natuurlijk deze. Het probleem is echter dat ik schrik heb dat mijn 3G niet meer verkocht raakt of heel erg underprized (ik wil graag nog 200euro). Verkoop ik hem best nu, voor dat Apple alles lanceert, of is wachten slimmer?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-11, 13:21
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simonn Bekijk bericht
Beste lezers

Met de geruchten van een 4S toestel zit ik te twijfelen. Ik heb nog een 3G model en heb de mogelijkheid om de 4G van iemand over te kopen. Als de 4S beter is (en goedkoper) dan koop ik natuurlijk deze. Het probleem is echter dat ik schrik heb dat mijn 3G niet meer verkocht raakt of heel erg underprized (ik wil graag nog 200euro). Verkoop ik hem best nu, voor dat Apple alles lanceert, of is wachten slimmer?
Om te beginnen bestaat de 4G niet, het is gewoon iphone 4 .
Voor uw iphone als deze nog in perfecte staat is en geen mankementen heeft dan kan je daar met wat geluk nog 200 van krijgen al zou ik daar max 150 aan willen geven maar je kan het zeker proberen om aan 200 euro te beginnen en na meerdere dagen zal je wel zien of er iemand dat bedrag wil geven of niet he, het gaat tenslotte om een 3G en op deze ga je niet de nieuwe ios 5 kunnen opzetten. Wie ios 5 zal willen zal minstens een 3gs moeten hebben.

Enkele vraagskes nog; die iemand wie is dat waarvan je die iphone 4 kan overkopen? Hoeveel vraagt deze voor die iphone en is het een 16-32gb? En ben je er zeker van er nikske aan mankeert?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3Gs verkopen xHarm Koopinformatie Nederland 0 22-02-11 16:58
Mac OS X: iPhone verkopen jap74 iTunes 1 23-01-11 19:54
iPhone verkopen henkiee100 iPhone algemeen 12 16-06-10 14:58
Windows: Iphone verkopen jmoonen iTunes 5 13-06-10 22:41
iPhone verkopen, How To? Werner85 Koopinformatie Nederland 13 13-09-09 14:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.