Sim contacten niet meer zichtbaar in iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn Sim contacten zijn plots niet meer zichtbaar op mijn iPhone.. Ik heb al bij andere topics gelezen dat je dan bij je iCloud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sim contacten niet meer zichtbaar in iPhone
Hallo,
Mijn Sim contacten zijn plots niet meer zichtbaar op mijn iPhone.. Ik heb al bij andere topics gelezen dat je dan bij je iCloud je contacten moet afvinken, heb ik gedaan.. Nog steeds geen contacten. Ook bij mn Whatsapp zie ik geen contacten meer. Heb ook al men contacten opnieuw geimporteerd? dit was na een halve seconde zogezegd al klaar. Hopelijk kan iemand me helpen want dit is zeer frustrerend! ) Groetjes Chrz.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Afvinken? Aanvinken bedoel je hopelijk?
|
||||
|
||||
die hebben zich mischien verstopt gr anske
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten niet meer zichtbaar | SG3i | iPhone algemeen | 4 | 24-09-12 16:35 |
Contacten niet zichtbaar in wagen | brecht99 | iPhone algemeen | 1 | 22-10-09 15:56 |
Iphone applicaties niet zichtbaar in scherm en contacten kwijt! door update | nick22 | iPhone Apps | 1 | 28-06-09 15:29 |
iPhone niet meer zichtbaar in Finder (AFP / Bonjour) | WMone | iPhone algemeen | 16 | 04-11-08 22:55 |
Oude contacten niet zichtbaar op iPhone | Cmdaulnis | iPhone algemeen | 2 | 17-08-08 19:24 |
|
|