Mijn nummer geblokkeerd op een iPhone 5? gaat wel 4 keer over discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik bel naar een bepaald nummer. Die persoon heeft een iPhone. Gaat 4 keer over dan in de voicemail. Ik heb het vermoeden dat die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn nummer geblokkeerd op een iPhone 5? gaat wel 4 keer over
Ik bel naar een bepaald nummer. Die persoon heeft een iPhone. Gaat 4 keer over dan in de voicemail. Ik heb het vermoeden dat die persoon mijn nummer geblokkeerd heeft echter hij gaat dus niet meteen op voicemail of in gesprektoon. Is mijn nummer wel of niet geblokkeerd door die persoon.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je anoniem belt kan diegene je niet zomaar blokkeren.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: al mijn fotos van mij computer staan in een keer op mijn ipod | miekiek1706 | Muziek, foto & video | 0 | 05-02-13 21:18 |
Mijn PC vindt mijn Iphone niet!!Een andere pc wel ... | timvanhaute | iPhone algemeen | 5 | 21-11-11 00:56 |
Gebeld worden door een geblokkeerd nummer | bestbier | iPhone algemeen | 45 | 02-11-10 13:01 |
app om al mijn mail in één keer te deleten | jajaohnee | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-10-10 15:19 |
|
|