Iphone gaat automatisch op stil bij gebruik met Ford carkit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb het nieuw type Ford Focus met ingebouwde bluetooth carkit via de radio. Als ik mijn iphone 5 aangemeld heb ikn de auto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone gaat automatisch op stil bij gebruik met Ford carkit.
Goedemiddag,
Ik heb het nieuw type Ford Focus met ingebouwde bluetooth carkit via de radio. Als ik mijn iphone 5 aangemeld heb ikn de auto staat deze automatisch op stil. Ik hoor dus geen whats app of andere meldingen meer. Ik heb het menu van de Ford en de iphone al bestudeerd. Iemand een idee? Bedankt! Groet, Marc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
waarschijnlijk neemt op dat moment de ford alle geluiden over en zal je aan de radio moeten regelen
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem. Kan het ook niet vinden.
Moet de instelling op de iPhone nog testen bij bluetooth " waarschuwingen uit". Gelukkig bij flitsmeister is dit in te stellen op verschillende uitgangsbronnen. |
|
|||
|
|||
Dan zou ik de App Flitsmeister maar niet updaten als ik jou was...
In de nieuwe versie is dit nl niet meer mogelijk. |
|
|||
|
|||
Update Flitsmeister is geen probleem. Dat gaat goed.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoon automatisch op stil bij koppelen met dock | DennisVenemaFotografie | iPhone algemeen | 5 | 20-12-13 00:03 |
App gezocht: iphone 's nachts automatisch op stil | peerke444 | iPhone Apps | 3 | 21-10-11 20:25 |
microfooningang bij gebruik carkit | JanvL | iPhone algemeen | 1 | 13-01-11 16:34 |
Gaat iphone 3G automatisch over op edge bij afwezigheid Wi-Fi? | Manimalle | Odido (T-Mobile) | 14 | 06-08-08 21:31 |
|
|