Fotos verwijderen Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o wie weet hoe ik de 6000 foto’s van mijn filmrol op mijn iphone 4 met systeem iOS 7.0.4 moet verwijderen? Ik synchroniseer telkens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotos verwijderen Iphone 4
Wie o wie weet hoe ik de 6000 foto’s van mijn filmrol op mijn iphone 4 met systeem iOS 7.0.4 moet verwijderen? Ik synchroniseer telkens met Itunes en vink dan foto’s selecteren niet aan. Toch verwijderd hij dan niet de 33 gig aan foto’s die er nu opstaan. Ik heb het ook geprobeerd op mijn Iphone met naar instellingen gaan en dan gebruik, foto’s en camera, dan filmrol en probeer het te verwijderen door weg te vegen (kreeg ik als tip)
maar dat doet ie ook niet Hoe krijg ik hem leeg?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon als de iPhone in verkenner verschijnt bij het aankoppelen, erop klikken en dan kom je vanzelf in de mapjes waarin de foto's staan. Alles selecteren en deleten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen Windows maar een IMac... Wat is verkenner?
|
|
|||
|
|||
De verkenner in apple is Finder(rare poppetje standaard links onder in het scherm) maar ik denk dat dat niet gaat helpen want als ik m'n iphone aansluit kan ik niks vinden om bestanden en/of mapjes te doorzoeken in de Finder(zou onder apparaten moeten staan maar is leeg). Alleen itunes vind hem onder apparaten.
Gr. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Finder kan de /media directory op een iDevice niet benaderen (zonder jailbreak). |
|
|||
|
|||
ik snap niet goed dat Itunes en de i-phone wat dat betreft uiterst gebruiksonvriendelijk zijn. Dat gehannes met die foto's moet toch veel beter kunnen?? Gewoon op de iphone mogelijk maken dat je snel je albums met foto's of muziek kunt beheren, wissen, verplaatsen, etc.
|
|
|||
|
|||
Thanks wist ik niet handig om te doen!!!
|
|
|||
|
|||
Ja, klopt, maar met fotolader doet ie dat niet en Iphoto importeert alleen de laatste paar fotos als ze al eens geload zijn...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fotos verwijderen | JanSr | iPhone algemeen | 5 | 11-05-14 21:40 |
fotos bibliotheek verwijderen | tvtje | iPhone algemeen | 1 | 26-01-13 23:42 |
Foto: Streaming fotos verwijderen | contynie | Muziek, foto & video | 3 | 06-12-11 11:02 |
Foto: fotos plaatsen op iphone | cindy1505 | Muziek, foto & video | 1 | 29-12-09 00:33 |
probleem met fotos verwijderen via itunes | maarten1984 | Archief | 1 | 05-01-09 11:39 |
|
|