vergroot scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo wie kan me helpen? mijn scherm gaat regelmatig in een vergroote stand waardoor hij niet meer te gebruiken is en ik hem zelfs niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vergroot scherm
hallo wie kan me helpen?
mijn scherm gaat regelmatig in een vergroote stand waardoor hij niet meer te gebruiken is en ik hem zelfs niet uit kan zetten omdat het zo erg vergroot is dat je de tekst niet meer ziet dus op de gok naar het woordje uitzetten moet zoeken wat vel een half uur kan duren lukt dit dan dan start je weer op en is het weer normaal . tweede vraag wanneer gaat die 4g werken ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
4G in Nederland of België en bij welke operator?
|
|
|||
|
|||
T mobile nederland
|
|
||||
|
||||
4G is reeds al beschikbaar in Nederland sinds half November 2013, zie de dekkingskaart voor de specifieke plaatsen.
Dekkingskaart 4G T-Mobile kijk bij deze opties:
Hopelijk ben je hier wat mee, en is 4G beschikbaar in jouw regio ! |
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS scherm vergroot continue | Pduits | iPhone algemeen | 24 | 13-03-15 12:50 |
iphone 4 beeldscherm bevroren en vergroot | miekeclijsen | iPhone algemeen | 5 | 06-10-11 11:18 |
scherm vergroot | kristel1969 | Archief | 5 | 07-04-11 11:54 |
Scherm weergave VERGROOT | Peter_Hommel | Archief | 4 | 13-04-10 09:58 |
scherm vergroot | Elsalvador | Archief | 1 | 26-08-09 18:07 |
|
|