iphone 4 beeldscherm bevroren en vergroot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 4 beeldscherm is plotseling bevroren. Ik kan hem niet uitschakelen, want ik kan uitzetten niet selecteren. Bij het harde uitzetten en opstarten schiet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 beeldscherm bevroren en vergroot
Mijn iphone 4 beeldscherm is plotseling bevroren. Ik kan hem niet uitschakelen, want ik kan uitzetten niet selecteren.
Bij het harde uitzetten en opstarten schiet hij meteen weer terug naar het uitvergrootte scherm. Synchronieren met de computer lost het probleem ook niet op |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
herstel eens in itunes. Vergeet niet een backup te maken
|
||||
|
||||
mssn een kabeltje los vanbinnen
mazr dus heb heb je hem al hersteld via itunes? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Paar keer proberen? |
|
||||
|
||||
Het probleem is zeer waarschijnlijk instellingen in toegankelijkheid (zoals Sebbe73 zij). Hier zijn de laatste tijd heel veel problemen mee. Tap met 3 vingers op het scherm. Als het dan weer normaal is ga je naar Instellingen->Algemeen->Toegankelijkheid->Zoom->Uit.
|
|||
|
|||
dank probleem opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS scherm vergroot continue | Pduits | iPhone algemeen | 24 | 13-03-15 12:50 |
scherm bevroren | ardor9 | iPhone algemeen | 1 | 04-09-10 21:54 |
iPhone: iphone bevroren met purpelra1n | mical1 | Jailbreak | 16 | 07-08-09 08:31 |
bevroren springboard | "R" | Archief | 0 | 02-10-07 01:22 |
|
|