scherm bevroren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3gs met firmware 3.1.3 Nu mijn scherm is bevroren met het itunes teken en de usb kabel. Iedere keer als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm bevroren
Ik heb een iphone 3gs met firmware 3.1.3 Nu mijn scherm is bevroren met het itunes teken en de usb kabel. Iedere keer als ik het probeer te herstellen krijg ik een bericht van {De iphone kan niet worden hersteld er is een onbekend probleem... Error 28 en soms erro 3096. Mijn Iphone was ook gejailbroked voordat mijn scherm ging bevriezen...
Danku |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Google is je vriend, ongeveer 13.100.000 resultaten (0,19 seconden). Bovenaan beginnen.
Op andere computer een restore proberen zou het kunnen oplossen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
Iphone is bevroren op het "plug into Itunes scherm" | josvanmeer | Archief | 2 | 18-12-09 11:20 |
iPhone: iphone bevroren met purpelra1n | mical1 | Jailbreak | 16 | 07-08-09 08:31 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
bevroren springboard | "R" | Archief | 0 | 02-10-07 01:22 |
|
|