//

help ik kan mijn iphone 4 niet herstellen wat moet ik doen ???

help ik kan mijn iphone 4 niet herstellen wat moet ik doen ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb sinds een paar dagen een iphone 4 , wat voor software er op zat weet ik niet precies, omdat toen ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-11, 12:51
imflyerthen imflyerthen is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard help ik kan mijn iphone 4 niet herstellen wat moet ik doen ???

hallo,

ik heb sinds een paar dagen een iphone 4 , wat voor software er op zat weet ik niet precies, omdat toen ik de iphone kreeg had ik hem hersteld maar toen was de naam verkeerd dus toen had ik hem gelijk weer hersteld .
maar nu krijg ik dus de hele tijd de foutmelding ja de iphone kan niet hersteld worden door een onbekende fout (9)
maar ik kan er nergens wat over vinden ik heb het ook op een andere computer geprobeerd en niks helpt .
ik heb de apple winkel gebeld nou die wisten niks van foutmeldingen
dus wat kan ik nu nog doen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: wat moet je doen als je iphone slecht gejailbreakt is en via itunes kan niet herstell jensm Jailbreak 5 18-06-11 22:29
Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen??? Lalaa iPhone algemeen 7 18-07-10 23:56
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! sahin14755 Archief 1 23-11-09 20:38
Wat moet ik allemaal doen voor ik mijn iPhone inlever? XIII iPhone algemeen 4 28-08-09 00:24
Wat moet je niet doen met je Iphone tips! frida Chat en geruchten 14 28-08-08 21:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:52.