wat moet je doen als je iphone slecht gejailbreakt is en via itunes kan niet herstell discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone slecht gejailbreakt en nu als ik hem opstart staaat de kabel er met het logo van itunesd en als ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat moet je doen als je iphone slecht gejailbreakt is en via itunes kan niet herstell
ik heb mijn iphone slecht gejailbreakt en nu als ik hem opstart staaat de kabel er met het logo van itunesd en als ik hem wil herstellen via itunes is er een fout wat moet ik nu doen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens te herstellen mbv DFU mode.
|
|||
|
|||
en moek die programma's downloaden ?
|
|
||||
|
||||
Ik begrijp niet wat je bedoeld. Misschien kun je wat meer informatie geven. Ben je afhankelijk van een unlock? Welke foutmelding krijg je?
|
|
|||
|
|||
wacht kga ng eens proberen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 juni 2011 om 19:37 ---------- een onbekende foyt |
|
|||
|
|||
je moet met redsnow in de DFU mode zetten en dan handmatig het firmware erop installeren.
En die kan je hier vinden » felixbruns.de, vergeet niet als je gaat dowloaden moet je achter de zin ipsw zetten. veel succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Iphone reageert niet, wat moet ik doen??? | Lalaa | iPhone algemeen | 7 | 18-07-10 23:56 |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! | sahin14755 | Archief | 1 | 23-11-09 20:38 |
Wat moet je niet doen met je Iphone tips! | frida | Chat en geruchten | 14 | 28-08-08 21:26 |
|
|