itunes inlogegevens op ihone veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik iets wil kopen in de store krijg ik in mijn scherm de popup met mijn emailadres en moet daaronder mijn wachtwoord invullen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes inlogegevens op ihone veranderen
Hoi,
Als ik iets wil kopen in de store krijg ik in mijn scherm de popup met mijn emailadres en moet daaronder mijn wachtwoord invullen. Tot zover geen probleem. Maar , als ik wil updaten/bijwerken in de appstore, dan krijg ik een ander emailadres, een oude waarvan ik de gegevens niet meer heb . Ik heb al van alles geprobeerd om dit te veranderen maar het lukt niet. Ik wil natuurlijk mijn emailadres en bijbehorende gegevens bij allebei hetzelfde. wie kan me helpen?? Vast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je ooit een nieuwe Apple ID aangemaakt?
|
|||
|
|||
Dan zijn die apps (updates) gekocht via je oude Apple ID
|
|
|||
|
|||
ok, dat zou idd zomaar kunnen,
ik zal het eens checken!\ dank je! |
|
|||
|
|||
Oplossing is om alle apps die met oude account is gedownload te verwijderen en opnieuw met je huidige account te downloaden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben bang dat dit ook de enige oplossing is om de apps up-to-date te houden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: telefoonnummer veranderen iTunes ? | rjl | iTunes | 0 | 27-05-12 12:35 |
Windows: iTunes account veranderen | hapin | iTunes | 2 | 30-08-11 20:30 |
Mac OS X: iTunes account veranderen | lema | iTunes | 2 | 07-02-11 22:41 |
Windows: iTunes-store veranderen | obidan | iTunes | 3 | 25-12-10 15:36 |
Windows: Naam iTunes veranderen. | FlorisVanRooij | iTunes | 2 | 14-09-09 20:25 |
|
|