itunes inlogegevens op ihone veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik iets wil kopen in de store krijg ik in mijn scherm de popup met mijn emailadres en moet daaronder mijn wachtwoord invullen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Als ik iets wil kopen in de store krijg ik in mijn scherm de popup met mijn emailadres en moet daaronder mijn wachtwoord invullen. Tot zover geen probleem. Maar , als ik wil updaten/bijwerken in de appstore, dan krijg ik een ander emailadres, een oude waarvan ik de gegevens niet meer heb . Ik heb al van alles geprobeerd om dit te veranderen maar het lukt niet. Ik wil natuurlijk mijn emailadres en bijbehorende gegevens bij allebei hetzelfde. wie kan me helpen?? Vast bedankt |
|
|
![]() |
|
![]() Heb je ooit een nieuwe Apple ID aangemaakt?
|
|||
|
|||
![]() Dan zijn die apps (updates) gekocht via je oude Apple ID
|
|
|||
|
|||
![]() ok, dat zou idd zomaar kunnen,
ik zal het eens checken!\ dank je! |
|
|||
|
|||
![]() Oplossing is om alle apps die met oude account is gedownload te verwijderen en opnieuw met je huidige account te downloaden
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Ik ben bang dat dit ook de enige oplossing is om de apps up-to-date te houden. |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: telefoonnummer veranderen iTunes ? | rjl | iTunes | 0 | 27-05-12 12:35 |
Windows: iTunes account veranderen | hapin | iTunes | 2 | 30-08-11 20:30 |
Mac OS X: iTunes account veranderen | lema | iTunes | 2 | 07-02-11 22:41 |
Windows: iTunes-store veranderen | obidan | iTunes | 3 | 25-12-10 15:36 |
Windows: Naam iTunes veranderen. | FlorisVanRooij | iTunes | 2 | 14-09-09 20:25 |
|
|