Na synchronisatie geen muziek afspelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu al geruime tijd problemen na synchronisatie van muziek. Ik krijg naast alle nummer een rondje met daarin een rood vierkant en kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na synchronisatie geen muziek afspelen
Ik heb nu al geruime tijd problemen na synchronisatie van muziek. Ik krijg naast alle nummer een rondje met daarin een rood vierkant en kan niets meer afspelen. De laatste keer heb ik mijn iPhone volledig gereset, en dat hielp. Maar toen ik nieuwe muziek toevoegde ging het weer fout. Nu helpt ook resetten niet meer. HELP! Alle muziek is legaal vanaf CD's in de bibliotheek gezet.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid (en balkje) bij afspelen muziek/youtube | mrburnings | iPhone algemeen | 0 | 13-06-12 13:03 |
Geen meldingstonen + muziek afspelen via 'Speaker', wel via Earphone | Christiaanvr | Muziek, foto & video | 15 | 15-05-12 14:02 |
Muziek: iPhone kan geen muziek via de dock afspelen. | Gert-Jan Hallink | Muziek, foto & video | 1 | 27-04-10 22:10 |
Geen scrollbar bij afspelen muziek | kruipolie | Archief | 3 | 03-01-10 22:48 |
Windows: kan geen muziek afspelen | tgg | iTunes | 2 | 24-09-08 20:14 |
|
|