iPhone 4 blokkeert bij telefoonnummer intoetsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Er is een probleem met mijn iPhone 4 die ik voor het werk gebruik. Telkens als ik een telefoonnummer intoets dat met een 0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 blokkeert bij telefoonnummer intoetsen
Hallo,
Er is een probleem met mijn iPhone 4 die ik voor het werk gebruik. Telkens als ik een telefoonnummer intoets dat met een 0 begint (wat heel frequent is..) blokkeert gans de iPhone voor een 30 tal seconden, ik denk dat het te maken heeft met de hele grote contactenlijst in de gsm (12000 contacten) maar toch zoiets zou niet mogen? alles officieel, geen jailbreak en eveneens al gereset. Alle hulp welkom! Dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Komt door ios 7. . Was je onder de 7 gebleven zou je er waarschijnlijk geen last van hebben gehad
|
Labels |
dial, freeze, iphone 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone blokkeert bij herstellen, is gejailbreaked | Thomas007 | Jailbreak | 4 | 08-03-12 17:42 |
verkeerd telefoonnummer in "overzicht" bij alle gegevens van mijn iPhone | friesbertie | iPhone algemeen | 2 | 30-12-11 11:57 |
iPhone 3G: cydia blokkeert bij unlock na JB 3.1.3 | Prydz | Unlock | 1 | 16-10-10 21:06 |
Naam bij onbekend telefoonnummer | maartenmelissen | iPhone Apps | 1 | 21-01-10 23:39 |
foutmelding bij oproep; Dit telefoonnummer kan momenteel niet worden bereikt | jojorg001 | iPhone algemeen | 0 | 11-01-10 21:00 |
|
|