Van Isms naar Android overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb helaas mijn iphone moeten weg doen. Hij was kapot en te weinig geld voor een nieuwe. Zo heb ik over moeten stappen naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van Isms naar Android overzetten
Ik heb helaas mijn iphone moeten weg doen. Hij was kapot en te weinig geld voor een nieuwe. Zo heb ik over moeten stappen naar telefoon met android.
Ik probeer nu via isms2droid mijn sms-en over te zetten. Ik had pas geleden van de smsjes al een back up gemaakt (3d0d7e5fb2ce288813306e4d4636395e047a3d28) en op mijn computer opgeslagen. Nu geeft hij bij isms2droid dat het bestand encrypted is. Maar ik heb mijn telefoon niet meer en kan dus niet via Itunes kijken of ik dit uit kan zetten en opnieuw een backup kan maken. Is er een manier om toch dit bestand op mijn andere Android telefoon te kunnen lezen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mischien heb je hier iets aan?
Read Encrypted iTunes Backups on Mac OS X with iPhone Backup Extractor - iPhone Backup Extractor Blog
|
|||
|
|||
nee, lukt ook niet, geeft aan dat er geen sms is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten Iphone 3 overzetten naar Android telefoon | brenda2303 | iPhone algemeen | 4 | 12-11-13 15:35 |
Contacten van iOs naar Android | Rikkie311 | iPhone algemeen | 18 | 14-10-12 22:52 |
Van android naar Ios, Contacten inporteren via Gmail ? | hot12345 | iPhone algemeen | 11 | 04-04-12 16:50 |
Van Android mobiel naar Iphone 4s | BladeXIII | iPhone algemeen | 9 | 02-12-11 23:45 |
|
|