foutmelding bij oproep; Dit telefoonnummer kan momenteel niet worden bereikt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Als mensen mij willen bellen krijgen ze te horen; Dit telefoonnummer kan momenteel niet worden bereikt, probeert u het later nog eens. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foutmelding bij oproep; Dit telefoonnummer kan momenteel niet worden bereikt
Beste Mensen,
Als mensen mij willen bellen krijgen ze te horen; Dit telefoonnummer kan momenteel niet worden bereikt, probeert u het later nog eens. Ik kan wel gewoon mensen bellen/smsen, alleen hun kunnen mij niet bellen wel smsen wat pas heel laat aankomt. Ik krijg smsjes pas na 2 of 3 dagen en ik heb ook al alle instellingen ge-reset wie weet wat ik nu nog kan proberen Gr. Jorg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen nummer kan niet meer worden ingevoerd bij instellingen. | Guusjuh | Overige providers Nederland | 9 | 24-05-12 20:44 |
Windows: iTunes geeft bij herstellen iPhone kan niet worden hersteld. | slinky89 | iTunes | 1 | 30-03-11 00:53 |
foutmelding: reservekopie maken kan geen sessie worden gestart? | krishant | iTunes | 4 | 10-01-09 01:06 |
|
|