//

Week calender afspraken niet in outlook 2013 zichtbaar

Week calender afspraken niet in outlook 2013 zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak gebruik van het outlook 2013, daaraan is mijn agenda gekoppeld van iphone(5s). Nu maak ik ook gebruik van de app week calender. Daaraan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-14, 14:00
robertt500 robertt500 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 45
Standaard Week calender afspraken niet in outlook 2013 zichtbaar

Ik maak gebruik van het outlook 2013, daaraan is mijn agenda gekoppeld van iphone(5s). Nu maak ik ook gebruik van de app week calender. Daaraan heb ik bijvoorbeeld toegevoegd alle voetbalwedstrijden van een bepaalde club, via het aankopen van een app, die wedstrijden komen allemaal naar voren in de week calender, en ook in de gewone agenda van de iphone. Alleen wanneer ik nu in Outlook 2013 kijk, zie ik dat die agenda punten, niet staan in outlook. Wel de afspraken die ik handmatig toevoeg via de iphone. Net nog getest, afspraak in iphone toegevoegd, gelijk zichtbaar in outlook. Ik zie wel dat wanneer je bijvoorbeeld dat er bij de betreffende voetballen wedstrijden wordt verwezen naar een aparte agenda: CLUB 2013/2014. Dat zal misschien de reden zijn dat outlook ze niet oppakt. Iemand een idee of dit anders kan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
doc in outlook map niet zichtbaar op iPad meelmuis iPad algemeen 3 06-09-12 13:02
Gekopieerde afspraken niet zichtbaar rmuntendam iTunes 2 09-07-11 16:14
begintijd afspraken klopt niet na synchronisatie Iphone met Outlook ibrouw iTunes 9 16-03-11 18:59
outlook calender & contacts syncen wel, maar mail niet! Doutzs iPhone algemeen 2 24-02-10 11:12
Agenda niet zichtbaar in Outlook? iphone3Gpeter iPhone algemeen 1 13-01-10 23:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.