Week calender afspraken niet in outlook 2013 zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak gebruik van het outlook 2013, daaraan is mijn agenda gekoppeld van iphone(5s). Nu maak ik ook gebruik van de app week calender. Daaraan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Week calender afspraken niet in outlook 2013 zichtbaar
Ik maak gebruik van het outlook 2013, daaraan is mijn agenda gekoppeld van iphone(5s). Nu maak ik ook gebruik van de app week calender. Daaraan heb ik bijvoorbeeld toegevoegd alle voetbalwedstrijden van een bepaalde club, via het aankopen van een app, die wedstrijden komen allemaal naar voren in de week calender, en ook in de gewone agenda van de iphone. Alleen wanneer ik nu in Outlook 2013 kijk, zie ik dat die agenda punten, niet staan in outlook. Wel de afspraken die ik handmatig toevoeg via de iphone. Net nog getest, afspraak in iphone toegevoegd, gelijk zichtbaar in outlook. Ik zie wel dat wanneer je bijvoorbeeld dat er bij de betreffende voetballen wedstrijden wordt verwezen naar een aparte agenda: CLUB 2013/2014. Dat zal misschien de reden zijn dat outlook ze niet oppakt. Iemand een idee of dit anders kan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
doc in outlook map niet zichtbaar op iPad | meelmuis | iPad algemeen | 3 | 06-09-12 13:02 |
Gekopieerde afspraken niet zichtbaar | rmuntendam | iTunes | 2 | 09-07-11 16:14 |
begintijd afspraken klopt niet na synchronisatie Iphone met Outlook | ibrouw | iTunes | 9 | 16-03-11 18:59 |
outlook calender & contacts syncen wel, maar mail niet! | Doutzs | iPhone algemeen | 2 | 24-02-10 11:12 |
Agenda niet zichtbaar in Outlook? | iphone3Gpeter | iPhone algemeen | 1 | 13-01-10 23:03 |
|
|