Paswoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik krijg om de 2a3 weken een mail van Apple( The password for your Apple ID ( xxxxxxxx.be ) has been successfully reset. If ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Paswoord
hallo
ik krijg om de 2a3 weken een mail van Apple(The password for your Apple ID (xxxxxxxx.be) has been successfully reset. If you didn’t make this change or if you believe an unauthorized person has accessed your account, go to iforgot.apple.com to reset your password immediately. Then sign in to My Apple ID to review and update your security settings. If you need additional help, contact Apple Support.) [FONT=Times New Roman][SIZE=3] [/SIZE][/FONT] dat mijn paswoord ge reset is en dan moet ik telkens een nieuw paswoord in geven voor iTunes, heb al gebeld naar Apple gingen er naar zien maar blijft nog steeds komen , wel leuk om de 3 weken en nieuw paswoord en je gegevens van je visa kaart ingeven ken nu wel alles van buiten maar is niet leuk. heeft er iemand en idee of ook al voor gehad en weet hij een oplossing er voor . mvg Merlin mag altijd een mail sturen eg@telenet.be |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het geen vals phishing-mailtje is, dan raad ik je aan om je Apple ID (mailadres) te wijzigen. Je email hier op een openbaar forum zetten zou ik ook niet doen (alhoewel dat geen kwaad kan als het niet je Apple ID is).
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud-account paswoord | nerobruin | iPhone algemeen | 3 | 04-01-14 13:04 |
paswoord op je fotos | Murdock24 | iPad algemeen | 3 | 11-03-12 09:55 |
Wi-Fi - Paswoord | Nealz | Wi-Fi | 1 | 03-07-11 09:06 |
paswoord op mail | janmetdeiphonepet | iPhone algemeen | 2 | 10-03-11 12:57 |
Onmogelijkheid om paswoord in te geven (mail en BT) | Langeschenk | iPhone algemeen | 6 | 13-07-10 08:54 |
|
|