Iphone icloud contacten niet sync? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Heb namelijk een probleem.. Als icloud en contacten aan heb, en voeg een contact toe. Zie ik niet op icloud.com. Hoelang ik ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone icloud contacten niet sync?
Beste forumleden,
Heb namelijk een probleem.. Als icloud en contacten aan heb, en voeg een contact toe. Zie ik niet op icloud.com. Hoelang ik ook wacht het komt niet op icloud.com heb nu op me phone aantal reeks contacten terwijl op icloud.com er maar 4 staan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit optimaal werkt... Graag hulp hier bij |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
??????????????
|
|
||||
|
||||
zet een contacten uit en weer aan bij het iCloud menu op je iphone.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb je de contacten op je iPhone misschien in een andere groep dan iCloud aangemaakt?
(Check 'Groepen' in contactenapp) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Op de iphone. Ik heb zelf meerdere (email)accounts op mijn iphone geactiveerd en in de contactenapp worden de daarbij horende contacten als aparte groepen weergegeven. Alleen de icloudcontacten worden gesynchroniseerd in icloud.
Check linksboven "Groepen". Dmv aanvinken selecteer je bij welk account het nieuwe aan te maken contact terecht komt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu heb ik bij Whatsapp allemaal dubbele contacten, of in mijn contactenlijst? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
iCloud iCal sync niet langer dan 6 maanden | BaasjeB | iCloud | 3 | 25-12-13 16:25 |
Iphone contacten niet naar Icloud | Stappie | iCloud | 0 | 26-10-12 01:22 |
iphone sync niet meer met outlook agenda in icloud | ddl | iPhone algemeen | 11 | 10-10-12 02:30 |
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud | Stappie | iCloud | 0 | 07-10-12 13:21 |
|
|