//

iPhone 4S connector defect!

iPhone 4S connector defect! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een iPhone 4s 16gb waarvan de docking connector defect is. Dit is van de 1 op andere dag plots gebeurd, ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-02-14, 21:10
Wesley2107 Wesley2107 is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Unhappy iPhone 4S connector defect!

Beste mensen,

Ik heb een iPhone 4s 16gb waarvan de docking connector defect is.
Dit is van de 1 op andere dag plots gebeurd, ik kan niet verbinden met iTunes noch kan ik het toestel laden als hij aanstaat.

Steek ik de kabel erin als hij aanstaat, dan moet ik het toestel uitzetten en als ik hem na 2 uur aan doe is hij tegen de 95% opgeladen.

Er zit geen stof of pluisjes vast in de connector, daar heb ik al op gecontroleerd.

Nu zit ik vandaag te kijken via de Apple site wat betreft garantie, serienummer ingevoerd en blijkt dat ik tot aanstaande dinsdag 11 februari garantie heb op het toestel.

Zou dit voldoende zijn om de afstand naar de Apple Store in Amsterdam af te leggen voor een kosteloze reparatie? Ik beschik helaas niet meer over een aankoopbon van mijn toestel.

Mijn toestel is verder gewoon nog in perfecte staat (geen krassen, deukjes).

Of ben ik wellicht beter uit om een reparatie uit te voeren in mijn eigen stad? Persoonlijk wil ik die 5 dagen garantie die ik nog over heb wel benutten!

Ik hoor graag van jullie!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-02-14, 22:15
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesley2107 Bekijk bericht
Nu zit ik vandaag te kijken via de Apple site wat betreft garantie, serienummer ingevoerd en blijkt dat ik tot aanstaande dinsdag 11 februari garantie heb op het toestel.

Zou dit voldoende zijn om de afstand naar de Apple Store in Amsterdam af te leggen voor een kosteloze reparatie? Ik beschik helaas niet meer over een aankoopbon van mijn toestel.
Slim dat je even gechecked hebt. Ik zou proberen een afspraak te maken bij de Genius Bar, en anders gewoon langs gaan. Je bent immers nog maar net op tijd (gezien je garantie volgende week afloopt)

Bon heb je niet nodig, hebben ze mij ook alle drie de keren dat ik mijn toestel liet vervangen onder garantie, niet om gevraagd. Ze checken de garantiedatum op serienummer.

Laten repareren kan ook, maar dan draai je dus zelf voor de kosten op, terwijl je met wat moeite (langsgaan) gratis een omruil toestel kan krijgen van Apple.
  #3  
Oud 07-02-14, 07:50
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Misschien is bellen met Apple ook een optie?
In ieder niet zonder afspraak naar de store gaan want de kans dat ze helpen is klein.
(Of je heb uren de tijd om te wachten)
  #4  
Oud 07-02-14, 09:07
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ja dat is wel te adviseren. Maar je wilt natuurlijk wel voor dinsdag geholpen zijn!
  #5  
Oud 07-02-14, 10:26
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Ja dat is wel te adviseren. Maar je wilt natuurlijk wel voor dinsdag geholpen zijn!
Dus dan is bellen sneller ook kunnen zei soms wel een gaatje vinden voor een afspraak
Reageren

Labels
applestore, connector, defect, docking, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 connector defect kleine jan iPhone algemeen 13 20-06-14 12:47
Iphone dock connector. wiiljan iPhone algemeen 2 01-02-13 08:48
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone sinanyavuz Odido (T-Mobile) 16 31-03-12 12:14
Layout connector Iphone Yuki iPhone algemeen 6 26-05-08 23:12
Layour connector Iphone Yuki Archief 1 26-05-08 21:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:34.