welke Iphone moet ik nemen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn abonnement bij T-mobile loopt in maart af ik ben voornemens om een Iphone te kopen maar welke kan ik het beste doen. De 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke Iphone moet ik nemen?
Mijn abonnement bij T-mobile loopt in maart af ik ben voornemens om een Iphone te kopen maar welke kan ik het beste doen. De 5 of de 5s? Ik wil niet meer dan 35 euro per maand betalen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet niet of T-Mobile de 5 nog heeft? |
|
|||
|
|||
Voor 35 euro in de maand kom je al snel bij de 4 en de 4s uit
|
|
|||
|
|||
ligt er ook aan hoeveel je eenmalig voor het toestel wilt neertellen.
De 5 wordt niet meer verkocht (voor zover ik weet). Je hebt dus de keus uit de 4s (8GB), 5c of 5s. Kijk gewoon op de site van T-mobile, dan weet je gauw genoeg waar je aan toe bent. |
|
|||
|
|||
Misschien kun je beter op de iPhone 6 wachten maar anders zou ik de iPhone 5S nemen omdat je telefoon anders snel out of date is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2) Ik zou me nu geen iPhone 5/5S aanschaffen, toch niet aan de nieuwprijs. 3) Ik zou liever dan wachten op de iPhone 6 en ja, das nog een tijdje ik weet het, kan je echt niet zonder al die maanden dan schaft ge u van een betrouwbaar iemand een 2de hands iPhone 5 aan voor bv 400-450 euro. (meer moet ge nie geve tenzij het een 64GB zou zijn). En dan koop je de 6 in oktober. |
|
|||
|
|||
Een iPhone 5 wordt niet meer gemaakt door Apple, dus die kan je ook niet meer kopen in de winkel.
De iPhone 5C heeft de plaats van de 5 ingenomen, met dezelfde specs. Het enige verschil is dat het een plastic achterkantje heeft. Ik heb werkelijk geen idee waarom de mensen boven mij adviseren om te wachten op de iPhone 6, want het is nu begin februari en Apple had de iPhone 5S op 25 oktober 2013 uitgebracht in Nederland. Dus als je ervan uitgaat dat Apple de iPhone 6 op ongeveer dezelfde datum uitbrengt dan zal je nog net geen 9 maanden moeten gaan wachten op de iPhone 6. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp bij kiezen nieuwe iphone: hoeveel GB moet ik nemen.. | Marjolein36 | iPhone algemeen | 8 | 19-08-13 00:43 |
Welke app moet ik nemen voor mijn wachtwoorden op te slaan | Sjorsieboy | iPad Apps | 5 | 18-04-13 10:30 |
Welke iPhone moet ik nemen? | Maria1971 | iPhone algemeen | 9 | 06-01-13 00:03 |
Welke telefoon moet ik nemen? | xeromorphic | Odido (T-Mobile) | 1 | 31-07-10 00:26 |
Software: Welke navigatie moet ik nemen? | MrWixx | iPhone Navigatie | 12 | 17-07-10 11:00 |
|
|