contacten synchroniseren niet meer met mac discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb laatst een nieuwe iphone ontvangen en alles via de iCloud overgezet op de nieuwe. Vroeger synchroniseerden nieuw ingevoerde contacten vlekkeloos van iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten synchroniseren niet meer met mac
Hoi!
Ik heb laatst een nieuwe iphone ontvangen en alles via de iCloud overgezet op de nieuwe. Vroeger synchroniseerden nieuw ingevoerde contacten vlekkeloos van iphone naar mac en andersom. Nu gebeurt dat niet meer. ik heb gecheckt in instellingen, en bij iCloud staan in allebei Contacten aangevinkt. Waar gaat het dan fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou contacten bij beiden uitschakelen en opnieuw inschakelen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchronisatie contacten iphone naar mac lukt niet meer | timeforaction | iPhone algemeen | 7 | 02-02-15 11:47 |
Icloud contacten synchroniseren niet met Iphone | xxxxxtessa | iCloud | 1 | 20-01-14 18:46 |
Ipad mini synchroniseren met outlook contacten lukt niet | Harinrdy | iPad algemeen | 0 | 17-01-13 22:37 |
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer | Kenzo2010 | iTunes | 0 | 12-11-10 15:07 |
geblokkeerde contacten in Live Messenger synchroniseren niet meer | mwk | iPhone Apps | 0 | 07-11-10 19:16 |
|
|