Batterydrain onder iOS 7.0.4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vrijdagmiddag mijn iPhone herstelt. Maar ik heb eergisteren de app Ziner (ik haal nieuws op van 2 sites, auto Sync staat uit) Vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterydrain onder iOS 7.0.4
Ik heb vrijdagmiddag mijn iPhone herstelt. Maar ik heb eergisteren de app Ziner (ik haal nieuws op van 2 sites, auto Sync staat uit)
Vandaag heb ik opgemerkt dat ik nog maar 76% had. Alle verbruikers staan uit en bij gebruik zie ik effectief gebruik 46 min. en sinds het heropladen is hij 6u58 actief. Wat kan ik doen om mijn batterijleven op te krikken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is een lastige vraag, timosha
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al die kleine dingen zijn al uitgevoerd, helaas zonder resultaat
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone start onder ios 7 automatisch op | bertbrinkemans | iPhone algemeen | 4 | 26-09-13 18:37 |
iMessage onder iOS 7 | CrimpyRex | iPhone algemeen | 5 | 25-09-13 23:31 |
iPad 1 crasht onder iOS 5? | Bastiaan | iPad algemeen | 27 | 11-12-12 20:15 |
Apps die werken onder iOS 5.1 | Leo van der Meer | Jailbreak apps en thema's | 8 | 16-03-12 00:02 |
Batterydrain 3gs met 4.1 oplossing | Aloboha | iPhone algemeen | 0 | 14-01-11 00:13 |
|
|