iphone 5s geen meldingsgeluid bij facebook email enz discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net een nieuwe iphone 5s (7.0.5). Nu het volgende, ik heb alle instellingen bij geluid goed staan, echter krijg ik bij bv facebook,email ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5s geen meldingsgeluid bij facebook email enz
ik heb net een nieuwe iphone 5s (7.0.5). Nu het volgende, ik heb alle instellingen bij geluid goed staan, echter krijg ik bij bv facebook,email en bij sommige anderen apps geen ringtoon bij een extern inkomend bericht.
gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je de zijschakelaar aan de linkerkant van de iPhone omschakelen?
|
|
|||
|
|||
Staan de geluiden wel ingeschakeld? Wat gebeurt er als je de push berichten aan en uit zet?
|
|
|||
|
|||
@ dvischjager; zijschakelaar staat goed, thanks
@ thimohagen; dat is het net,..... ik vind niet waar je pushberichten aan of uit kunt zetten op mijn 5s. ik heb ook al op internet gekeken, echter kan ik nergens een goede uitleg vinden hoe je dit moet doen op een 5s wel op de 5 maar dat komt niet overeen met de 5s. misschien is het menu op de 5s anders als op de 5..... ikweetnie???? |
|
||||
|
||||
Pushberichten kun je vinden bij Instellingen > Berichtencentrum. Druk dan op de app waarvan je de instellingen wilt wijzigen. Als dit niet helpt weet ik het ook niet...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen goedkeuring bij facebook | rrapptorr | iPhone Apps | 6 | 20-11-13 12:54 |
Geen meldingen van Facebook draw something enz | Rubske | iPhone Apps | 0 | 01-10-12 18:45 |
iphone 3g ( geen pushmeldingen enz.) | Djowel1992 | iPhone algemeen | 0 | 29-05-12 20:02 |
!Help! Geen albumart, songname enz. bij lockscreen!!! | MrCalvinGu | iPhone algemeen | 2 | 25-02-10 23:30 |
geen geluid bij slide to unlock , pin enz.. HELP!! | iMario | Unlock [archief] | 2 | 20-04-08 01:31 |
|
|