bluetooth iphone5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone 4s koppelt meteen op mijn autoradio mijn nieuwe iphone 5s kan totaal niks vinden is hier een oplossing daarbij moet ik wel zeggen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bluetooth iphone5s
mijn iphone 4s koppelt meteen op mijn autoradio
mijn nieuwe iphone 5s kan totaal niks vinden is hier een oplossing daarbij moet ik wel zeggen de 4s is gejailbreakt en de 5s nog niet zou het daaraan kunnen leggen wie weet raad |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben via de 4 naar de 5 en naar de 5s gegaan. Allen koppelden met en zonder JB perfect aan mijn parrot van ik denk zo'n 8 á 10 jaar oud.
|
|
|||
|
|||
Misschien moet je via het bluetooth menu van je iPhone eerst je autoradio zoeken?
Of via het menu van je radio? |
|
|||
|
|||
Zet de Bluetooth van je iPhone 4 uit voor dat je de nieuwe (5s) wil koppelen
|
|
|||
|
|||
Wellicht zit het totaal aan opgeslagen telefoons in je autoradio aan z'n max.?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bij mijn Parrot werkt dit niet zo en had ik ook het probleem dat het totaal aantal plaatsen voor koppelingen vol zat. Eentje verwijderd en ik kon weer koppelen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Analog clock lockscreen niet werkend iPhone5S | SanderBrabant | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-01-14 00:53 |
Iphone5s, kan niet verbinden met headset | MathieuC | iPhone algemeen | 0 | 27-01-14 21:07 |
iphone5s niet herkent door pc | stefke69 | iPhone algemeen | 0 | 04-01-14 14:21 |
Iphone5s dramatisch goedkoper | Pritel | iPhone algemeen | 18 | 10-12-13 14:32 |
Nieuwe email maken in iOS7 iPhone5S | KvdS | iPhone algemeen | 5 | 27-10-13 15:54 |
|
|