Ik kan mijn iPhone niet meer ontgrendelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen? Een paar uur geleden deed mijn telefoon nog normaal, maar uit het niets ging het beginscherm raar doen. Hij beweegt de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik kan mijn iPhone niet meer ontgrendelen
Wie kan mij helpen?
Een paar uur geleden deed mijn telefoon nog normaal, maar uit het niets ging het beginscherm raar doen. Hij beweegt de hele tijd ook wanneer ik hem niet aanraak. Hierdoor kan ik hem ook niet ontgrendelen. Reset via homebutton en aan/uit knop werkt niet en via iTunes kan hij niet gesynchroniseerd worden, omdat ik geen connectie met de Apple store kan krijgen. Heeft iemand dit ook wel eens gehad en heeft dit kunnen oplossen? Of is er iemand die dit niet heeft gehad, maar wel een oplossing heeft? Hulp is welkom! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke iPhone ?
|
|
||||
|
||||
Ik heb een IPhone 4s,
Alvast bedankt Annelies |
|
||||
|
||||
Probeer hem in dfu te krijgen, en dan via iTunes te herstellen.
Lukt dat niet dan vermoed ik een hardware probleem, die zich nu pas openbaart (althans de gevolgen). Als nog garantie hebt, die claimen, anders reparateur zoeken. Misschien waterschade gehad? Zijn de indicatoren nog wit? |
|
|||
|
|||
Inderdaad lijkt mij in dfu mode zetten en dan via iTunes herstellen de beste oplossing.
Als je niet weet hoe je in dfu mode komt kan je dit gewoon op youtube opzoeken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat kan ook haha (had ik eerlijk gezegd niet eens door haha)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan iphone niet meer ontgrendelen | bjade | iPhone algemeen | 7 | 07-02-14 10:18 |
Kan mijn simkaart niet meer ontgrendelen op mijn iPad | Guest-20161104111522 | iPad algemeen | 12 | 29-06-13 18:17 |
kan niet meer ontgrendelen | ibn | iPhone algemeen | 4 | 22-03-12 13:53 |
Kan iphone niet meer ontgrendelen | Erdg | iPhone algemeen | 6 | 12-01-10 21:00 |
HELP! Kan Iphone niet meer ontgrendelen! | Sanne3 | Archief | 3 | 17-09-09 14:07 |
|
|