Delen contacten via bericht werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot voor kort kon ik contacten uit mijn adresboek delen via bericht. Nu lukt dat niet meer, tenminste je ziet dat de contactgegevens in een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Delen contacten via bericht werkt niet meer
Tot voor kort kon ik contacten uit mijn adresboek delen via bericht.
Nu lukt dat niet meer, tenminste je ziet dat de contactgegevens in een bericht worden geplaatst maar vervolgens kan je het contact niet versturen en springt het beeld weer terug naar de contactgegevens. Ik kan de contacten nog wel delen via de optie mail. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
bericht, contacten delen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten delen via bericht | DjTom | iPhone algemeen | 2 | 10-01-13 22:43 |
Agenda punten delen werkt niet. | N33D | iPhone algemeen | 12 | 07-01-13 00:49 |
Groepen van contacten in contacten werkt niet meer sinds vandaag, iemand een idee? | leoschellekens | iPhone algemeen | 2 | 25-09-12 22:52 |
contacten bericht sturen via contactpersonen werkt niet. | wardoudeweetering | iPhone algemeen | 2 | 13-05-11 20:30 |
contacten bellen werkt niet meer! | OrangeY | iPhone algemeen | 3 | 23-10-10 16:17 |
|
|