//

Witheid scherm iPhone 5S

Witheid scherm iPhone 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn iPhone 5S na jaren met plezier de iPhone 4 gebruikt te hebben. Het eerste wat mij opvalt is dat het scherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-02-14, 16:17
pong38 pong38 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 29
Standaard Witheid scherm iPhone 5S

Ik heb vandaag mijn iPhone 5S na jaren met plezier de iPhone 4 gebruikt te hebben.

Het eerste wat mij opvalt is dat het scherm van de iPhone 4 het wit erg veel witter/helderder weergeeft dan de 5S.
Er zit heel duidelijk een forse zweem over het scherm.

Uiteraard het bovenstaande bekeken onder gelijke helderheidsinstellingen en "pas automatisch aan" op UIT.

Is er een soort van burn in periode voor een scherm of heb ik hier een probleem met mijn scherm ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-14, 16:59
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard

Volgens mij is er geen scherm gelijk vwb helderheid. Er zullen in het fabricage proces altijd verschillen ontstaan. Er zijn al talloze topics hier over de gele schermen. Schermen moet gekalibreerd worden. Volgens mij is 6500K zo'n beetje een standaard. Vind je het te geel, dan is de leverancier of Apple de aangewezen plek om onderzoek te doen.
__________________
iPad3 32Gb Wi-Fi | iPhone 5s 16Gb | iOS 7.0.6 | ATV2 met JB en XBMC
  #3  
Oud 23-02-14, 17:00
pong38 pong38 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 29
Standaard

Pff schijnt nogal een probleem te zijn met die schermen van de 5S.
Apart dat er hier zich niemand over gemeld heeft (of ik heb heb het niet kunnen vinden )

Hier staan sample pics zoals het er bij mij ook uit ziet.

https://discussions.apple.com/thread...rt=75&tstart=0
  #4  
Oud 23-02-14, 17:17
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard

Als je de kwaliteit van je scherm ondermaats vindt, dan moet je dus terug naar de leverancier. Ik ben nu bezig aan de derde iPhone, en heb het zelf niet zo ervaren.
  #5  
Oud 25-02-14, 10:24
pong38 pong38 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 29
Standaard

Wellicht heb je het nog niet naast elkaar vergeleken ;-)

Ik ben gisteren naar de shop terug geweest en heb de medewerkers mijn klacht laten zien. Ze hebben er meteen een winkelmodel van de 5S naast gehouden (zelfde instellingen uiteraard) en het verschil t.o.v. van hun winkelmodel is echt groot.
Oftewel, klacht confirmed. Ik krijg een nieuwe 5S.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPhone algemeen 22 06-11-12 09:26
iphone 4 scherm compatible met scherm 4gs? iphonegranada iPhone algemeen 2 20-01-12 20:08
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPad algemeen 5 08-01-12 23:01
iPhone: Iphone 4 blijft in opstart scherm (niet apple scherm) marc1971 Jailbreak 3 07-12-11 15:18
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? FamousD iPhone algemeen 1 20-05-11 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.