volume knop reageert traag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey De knop om de volume te verlagen werkt enkel nadat ik er enkele keren achter elkaar op druk. Dan daarna, werkt die zonder problemen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
volume knop reageert traag
Hey
De knop om de volume te verlagen werkt enkel nadat ik er enkele keren achter elkaar op druk. Dan daarna, werkt die zonder problemen, totdat ik weer lange tijd later weer het geluidsniveau wil verlagen, da moet ik weer hetzelfde herhalen: verschillende malen achter elkaar de knop indrukken, dan wordt 'm wakker. ik merktte dit een week of twee terug dat het zo doet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik denk dat het aan de knopjes zelf ligt misschien door vuil of iets dergelijks en anders probeer een herstel uit te voeren en als het probleem zich nog steeds voordoet ligt het aan de knopjes
|
|||
|
|||
Hoe reageert je telefoon op de knop van je oordopjes als je het volume wilt verlagen? Mocht dat ook een vertraging vertonen, dan moet je 'm even herstellen im iTunes nadat je eerst een backup hebt gemaakt
Laatst gewijzigd door yukhalilsel; 02-03-14 om 04:23. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone reageert traag | ReadHead | iPhone algemeen | 1 | 26-10-13 11:56 |
iPhone 3G reageert heel traag. | paulT | iPhone algemeen | 18 | 23-02-13 14:11 |
iPhone 5 - toetsenbord reageert traag | c.pijnappels | iPhone algemeen | 3 | 08-12-12 10:18 |
iPad volume-up knop reageert soms wel, soms niet | joosjo | iPad algemeen | 3 | 18-04-12 15:00 |
|
|